Aquest trimestre el grups de primària A i B hem realitzat varies activitats sobre el tema de la contaminació acústica. És un treball realitzat dins l’àmbit de C. del medi però que es duu a terme durant tot el curs, ja que forma part de les activitats que com a Escola Verda tenim com a objectiu.
Els alumnes van poder discriminar entre so i soroll, ja sigui observant les activitats quotidianes de l’escola o bé a través de jocs interactius. Es va parlar de com ens afecta els soroll: no ens deixa treballar amb tranquil·litat, ens posa nerviosos, de mal humor, fa mal de cap i a les orelles… Vam observar quines són les accions de cada dia que provoquen soroll i quina actitud hauríem d’adoptar per millorar el benestar dins l’àmbit escolar.
En un treball conjunt, els alumnes van elaborar una llista amb les conductes que més soroll produeixen:
– cridar per l’escala i a les entrades i sortides de l’escola
– arrossegar taules i cadires
– donar cops de porta
– cridar a la classe, parlar tots alhora…
I van decidir fer uns cartells amb recomanacions per penjar en diferents espais de l’escola i a les aules. Aquí en teniu una mostra:
Sense comentaris!
No hi han comentaris, però pots ser el primer en comentar aquest article.